Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 21:56   #8
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skjer med vekta om man spiser alt man har lyst på en dag?

Jeg sier bare en setning.. Det er ikke verdt det!
Du verden hvor mange ganger jeg har gått i den fella og hvor mange ganger jeg har angret på at jeg gjorde det.. Det har ikke smakt så bra som forventet,og følelsen etter spisegildet.. Jeg føler meg oppblåst,kvisene kommer,og dagen derpå føler jeg meg faktisk fyllesyk.

Det er så enkelt og si dette,men jeg vet når suget kommer så er det utrolig vanskelig og motstå det. Jeg har fortsatt sug,og er midt i en liten depresjon. Men hva vil det gi meg? Ikke et dugg,annet enn dårlig samvittighet for og ha feilet nok en gang.

Men altså,kuren er ikke over fordi du har spist utenom den. Kroppen vil samle opp vann igjen fordi lagrene dine fylles opp,du må komme i ketose igjen,og det er det egentlig.. Du går opp i vekt pga kroppen som samler vann,men hvor mye fett du rekker og lagre kommer vel an på hvor lenge du spiser utenom kuren

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat