Tråd: Induksjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-05, 10:18   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Lindberg sier ingen ting om induksjon..men det gjør Atkins, Ketosedietten sier seg selv...

Lindberg anbefaler kun Eurodiett til de som sliter veldig hardt med å bli kvitt kiloene og som regel så er de også betydelig overvektige.

Har du lest noern av Lavkarbo-bøkene? Sånn at du vet hvilken diett du skal holde deg til?
En annen ting..Lavkarbokosthold, skal være et kosthold for livet. Meningen er bare å utvide litt og litt., til vekten stopper.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at du vil klare det du skal uten å gå på induksjon. Bare kutte ut alt som heter sukker, mel (brød-pasta-kaker), poteter, ris,vanlig brus, snop, is....Jeg gikk ned 6 kilo på kort tid når jeg startet med Fedon mat, men så stoppet det. Trolig mye vann eller jeg begynte å ta meg friheter

Gjør eet forsøk da vel, og ta heller et rush hvis det ikke funker, men les bok...
Lykke til

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat