Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-09, 02:25   #12
Cap.
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hordaland
Alder: 58
Cap. er en juvelCap. er en juvelCap. er en juvel

Sv: IKKE vektras i begynnelsen!

Opprinnelig lagt inn av tipp, her.

All den tid det er flere som forteller om tre, fire kilo i uka i starten enn de som forteller om et kilo pr uke de første ukene, så oppleves det som moderat. Jeg må si jeg er veldig glad for at avleggeren ikke leser så mye på egenhånd her inne, for da sammenligner han seg bare med seg selv, og drar desto større nytt av de innleggene jeg plukker fram til ham

Flott holdning du har der Tipp, er nok lettere å skrive her inne i gledesrus enn i sorg Det å skjerme avleggeren på 14 litt fra alle superresultatene høres fonuftig ut.

Skriver dette litt for å fortelle at "IKKE vektras i begynnelsen!" nok gjelder for langt flere enn trådene skulle tilsi. Jeg gikk ned over to kilo første uken, for så å rykke tilbake til start den andre. Har drukket og spist nøyaktig det samme begge ukene, stiksene har samme fine utslag og jeg er bare utrolig forvirret i hodet. Når tvilen kommer er det lett å lese til øyet blir stort og vått her inne og hva finner man da? Jo, stort sett bare lykkelige mennesker som har oppnådd kjemperesultater.

IKKE MISFORSTÅ MEG!!! Jeg mener absolutt ikke å kritisere dette flotte forumet, de flotte resultatene eller noen av de glade menneskene som er så flinke til å oppmuntre hverandre , men det føles av og til som jeg også burde hatt en som kunne skjerme meg fra å sammenligne for mye med meg selv.