Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-09, 08:48   #114
Nitja
Medlem

Nitja sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg legger merke til at du skriver i bloggen din at du ikke kan se at du har gått ned??? Det er jo KJEMPESYNLIG!!!!!!! Jeg har gått ned 5kg nå og veier omtrent akkurat det samme som deg, og på meg er det mye mindre synlig enn på deg, så du er heldig med HVOR kiloene forsvinner... Jeg mister de på puppene, armene og ansiktet... Må ned nesten 10kg før det synes på lår og mage, jeg....

Er vell noe med øyet som ser :-P
Men jo fler som faktisk ser det og som sier det til meg jo mer ser jeg det jo selv også :-)
"Problemet" mitt har vell vært magen, rompa og lårene, er der jeg har lagt på meg i hvert svangerskap, har sett ut som en ball fra knærne og opp til halsen begge gangene :-P

Har det på samme måte som vennina mi hadde du da, hun mista først over puppene, så ansiktet så fikk hun kjempe tynne armer men så begynnte det og syntes andre plasser også og hu er så tynn blitt at hu ikke kan slanke seg mere.
Hun er 176 cm og veier nå 62 kg men hun ser det heldigvis selv at hun begynner bli for tynn så hun har slutta på ketolysedietten og vedlikeholder kun nå :-)
Tok henne ca 5-6 mnd og gå ned 17 kg (og hun har sikkert hatt 20 sprekker :P)..

Vi får satse på at vi mister 5 kg til like fort som de kg vi har mista til nå :-)
Så på bildene du hadde lagt ut tidligere og der ser du jo kjempe god forskjell på hele deg :-)

Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat