Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-09, 11:08   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: IKKE vektras i begynnelsen!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor mye man går ned i starten avhenger også av hvor mange jojo-slankinger du har bak deg. En som slanker seg for første gang med dette, vil rase ned, mens en som har prøvd "alt" vil få et mindre tap i starten.

Tja, jeg vet ikke det. Jeg hadde i utgangspunktet drøye tretti kg overvekt, og jeg raste ikke akkurat ned, men i sånn passe tempo, og brukte nesten et år på nesten tjue kg, og jeg har aldri slanka meg før.
Men jeg har aldri klaget, for jeg har ikke sammenligna meg med andre, da. Det er et stort poeng.
Dessuten så har huden hatt tid til å trekke seg en del sammen, så selv om jeg ikke ser på det som særlig problematisk å skulle rase ned i vekt, så kjenner jeg at hud, og ikke minst hode hengte med, og jeg har klart å kvitte meg med mitt indre bilde av meg selv som en supertjukkas, men klarer å se meg selv som jeg faktisk er nå

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat