Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-09, 11:11   #123
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av solsikke, her.

Ja, det er faktisk slik....
Men eg har og tenkt på ein ting siden jeg trener mye, så har jeg nok i realiteten egentlig tatt av mer "fett" på kroppen siden muskler veier mer enn fett, og kjenner det er begynt å komme mer og mer muskler. Så burde nok kjøpt meg en vekt der det vises mer spesifikt....får sikkert også mer motivasjon av det. Har du prøvd dette???

Jeg skal ikke skryte på meg noe særlig med trening. Trener litt yoga, og går en time eller to hver dag (mer sånn formålsmessig, går i stedet for å ta trikken og sånn). Men jeg tok en kroppsanalyse på et treningsstudio før jul, og fikk en pekepinn om muskelmasse, den var litt lav i bein og nedre mageregion, men greit ellers. Muskler veier jo ikke akkurat mer, men de tar mindre plass i forhold til størrelse
Og, så er det jo en kjent sak at mer muskler gir større basalforbrenning, så jeg burde nok bli flnkere til å trene, det er bare det at jeg ikke kan trene på en sånn måte at jeg blir lei, for jeg liker ikke å trene i vanlig forstand. Men elsker yoga, og å svømme, og nå som vi har fått et nyrenovert Tøyenbad, så er det virkelig på overtid å kjøpe klippekort der, bare jeg får spenn

Men veldig spennende å ta den kroppanalysen, altså. Det var en lignende vekt som Tanita, og jeg skal ta en ny en når jeg er nærmere målet.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat