Tråd: Induksjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-05, 12:36   #7
Nanett
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Moss
Alder: 54
Nanett er ny på veien

Jeg skal vel egentlig være fornøyd for at jeg ikke går opp. Særlig nå når jeg ikke får trent, men har vel vært enda mer bevisst på å spise riktig i denne perioden.

I helgen klarer jeg meg stort sett fint. Det hender av og til at jeg tar et glass rødvin en fredag kveld. Øl er jeg ikke så veldig gla i, men er jeg på fest kan jeg drikke iskald øl.(Det er så sjeldent at kan nesten ikke regnes med, 1 gang hittil i år).
Jeg fant ut at jeg måtte kutte ut pepsi max, ble så oppblåst i kroppen og da stoppet vekten. De smertestillende tabelettene jeg fikk etter operasjonen inneholdt aspertam, jeg ble så oppblåst, gikk opp i vekt og magen sto rett ut som et trommeskinn. Når jeg sluttet med de tabelettene forsvant alt ubehaget og vekten gik ned, nok et bevis på at aspertam ikke er noe for kroppen min.
Jeg spiser aldri potetgull og sjokolade el annen snop. Søthungeren er helt borte .

Mannen min er oppvokst med hjemmelaget pizza hver lørdag til fotballen kl 16. Jeg sliter litt med å få lagt om på den rutinen. Ungene er jo også veldig gla i hjemmelaget pizza. Jeg spiser stort sett 2 stk om lørdagen og har en salat til. Vil ikke bli helt fanatisk heller og tenker vel litt på at jeg kan kose meg litt om lørdagen Synes jeg er så flink ellers i uken både med kosthold og trening

Nanett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen mindre karbo Svar med sitat