Tråd: Partystoppere
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-09, 18:30   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere

Kroppen endrer seg. Jeg gikk ned omtrent tjue kg før det stoppet opp, og jeg hadde fortsatt minst ti kg igjen.
Det gikk over et år før jeg testet ut uten meieriprodukter. Kan være søtningsmiddel også for alt jeg vet, men jeg har aldri spist særlig av det.
Men altså dere, man må jo bare måle ting opp mot hverandre! At noe er en partystopper betyr ikke at man ikke kan gjeninnføre det når ønsket vekttap er nådd!
Å si at man "ikke klarer seg uten" det eller det, den tror jeg ikke noe på! Som sagt; Hva er viktigst; Å oppnå det vekttapet og den helsa man ønsker, eller å spise rømme og ost?
Jeg synes ikke valget er særlig vanskelig.
Dessuten vet jeg at jeg kan spise litt nå og da når jeg har gått ned det jeg skal.

Ikke mist motivasjonenen! Tenk på hva dere oppnår med noen små forsakelser for en viss periode

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat