Hei, er ny er inne. Jeg og dama holder på med og ta av oss noen killo. tilsammen skal vi ta av oss ca 60 kg. Av disse 60 kg er 50 kg mine Jeg veier utrolige 130 kg, og før og komme i normalvekt (bmi skalaen) så burde jeg gå ned til 80 kg. Jeg bryr meg ikke noe om kg, om jeg veier 100 eller 140 kg så er ikke det farligt. Bare at disse kg stammer fra muskler og ikke fett. Liker og trene og skal ta dette opp. Så mitt kosthold blir og bestå av lavkarbo og proteintilskudd og kreatin. men er ikke sikkert at jeg gidder kreatin siden dette binner jo opp mye vann, smaker piss og jeg har god muskel minne. Det vil si at musklene "husker" hvordan dem har vært og bygger seg fort tilbake. Kan gi et lite eksempel før dem som vil lese det da. Jeg er jo helt ute av form og tenkte at no må det gjøres noe. Jeg startet med og løfte 30 kg i benk. Dette var jævelsk tungt! Jeg passet på og ta meg en dag vile mellom vær treningsåkt, og økte med 5 kg vær gang til jeg kom opp i 100 kg. Dette fikk en venn av meg som driver og trener mye og jobber som personlig trener til og få hekselipp. Dette skulle ikke være normalt før en feit slaske som meg Uansett, gleder meg til og fjerne mine fett kg og få mer muskler og mer overskudd. Rett og slett bli litt mer glad i kroppen min. Kan foresten si at forbrenningen er jo helt syk på denne kuren. Mister jo litt over 1 kg dagen. (dette er ikke veske, før jeg var nesten helt uttørket før jeg startet, hadde vært syk og fått i meg alt før lite veske). Så håper jeg får i meg mer veske no, siden kroppen trenger dette. Og ikke minst miste mindre kg. Ser før meg ca 1-1.5 kg uken er det som vil være det beste før kroppen.