Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 12:07   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

Takk til dere allesammen for gode svar

Jeg hadde/har en så sterk insulinresistens - C-peptid målt fastende i februar 2008 var 1765 pmol/L - at jeg har problemer med å gå ned i vekt.

Tror jeg uttrykte meg dårlig i innlegget, men det jeg mente var om en prøve midt på dagen kunne ha noen verdi i det hele tatt. C peptid viste 1357.

Photo skriver at vi er kundene. Ja, slik burde det være. Jeg har byttet fastlege 2 ggr i 2008 og gått fra aske til ild. Jeg har bedt om å få målt c-peptid hver gang, men nei. Og prøvene tas på legekontoret slik at jeg ikke kan få krysset av selv. Jeg er 30 kg overvektig, men legen som er i godt hold sier at jeg bærer de kiloene så godt så det er ikke noe å snakke om. Og her er det kun skolemedisinen som rår.

Jeg har sjekket legene som ligger på lista til KOS, og den eneste allmenlegen der har permisjon til juli 2009. Om noen har tips å gi, så tar jeg imot med STOR Takk.

Ja, da var det nok ikke meg du fikk tips fra, så da kan jeg jo anbefale legene på Lovisenberg legesenter!
Jeg synes i alle fall de er flinke, ydmyke og de lytter til pasientene sine.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat