Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-09, 23:11   #9
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og økonomi?

Jeg har ikke regnet på det, men jeg er ganske sikker på at jeg bruker mindre penger på mat nå. Dels fordi jeg ikke kjøper junk og godis og sånt. Dels fordi jeg rett og slett spiser mindre (mett hele tiden) og færre måltider. Dels fordi jeg har et mer bevisst forhold til mat, handler mer strukturert og har mer kontroll på hva jeg egentlig trenger i løpet av en uke (mindre mat som går i søpla). Jeg handler sjeldnere (mindre impulskjøp). Restene blir oftere spist opp fordi jeg like gjerne kan spise middagsrester til frokost eller lunsj som til neste middag. Grønnsaker handler jeg på innvandrerbutikk. Kjøtt og ost på tilbud. Bruker First Price/Euroshopper o.l.

Jeg syns heller ikke det er spesielt mye dyrere å lage ting fra bånn enn det er å lage fra poser etc. Dessuten smaker det myyye bedre

Men det kommer jo litt an på hva slags mat dere lagde før. Det er få ting som kan slå risengrynsgrøt eller pasta med pesto på pris Det gikk det en del av for min del når lommeboka begynte å bli skrapt.