Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 00:02   #2
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Erfarirng med lavkarbobøker?

Jeg kjenner ikke til de tre du nevner, men tillater meg å nevne noen andre. Håper det er ok?

Torkil P. Andersen har jo en fortsettelsesbok "Etter slankekuren".
Jeg har kjøpt den. Det som Torkil har skrevet der er bra, men forlaget har gitt den en (etter mitt syn) visuelt støyende form så jeg synes den er slitsom å lese/bruke.

De gamle bøkene til Fedon Lindberg ("Naturlig slank" og "Kokeboken naturlig slank") har jeg sett flere steder på salg. De finnes også på antikvariater. Jeg synes Lindberg har mange gode oppskrifter, og det er mat som er enkel å lage.

Selv spiser jeg ikke særlig variert, det går mye i de samme rettene. Burde være flinkere til å bruke kokebøker, både for variasjon og inspirasjon!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat