Jeg ser at du har mange tanker og tvil rundt dette med ketolyse. Jeg vil anbefale at du rett og slett prøver noen uker. Det er umulig både for deg og andre å vite sikkert på forhånd om du vil trives godt eller dårlig med kuren. For at du skal ha best mulig sjanse for å få det til, anbefaler jeg at du skaffer deg boken og kosttilskuddene (fåes kjøpt på www.ketolyse.no). Mange av oss har erfart at man over tid venner seg til et fetere kosthold og får det mye bedre i kroppen, huden osv. Jeg trives veldig godt med ketolysematen, ikke minst at jeg kan være så mett og fornøyd. På mine tidligere lavkalorikurer har jeg alltid opplevd sultfølelsen som et stort problem. Klarer du å legge bekymringene for hva som skjer etter kuren til side, inntil du har gått ned det du skal, så er vel det best. Sannsynligvis vil du etter at du har nådd målet ditt kjenne kroppen din så godt at du vet omtrent hvilket nivå av karbohydrater du kan tåle. Og da kan du nok kose deg med frukt og andre godsaker, vet du! Bare ikke i ubegrensede mengder … Men det gjelder vel uansett hvilken kur du følger, at det vil ligge noen restriksjoner? Og det er vel ikke et og annet kinobesøk med popcorn og sjokolade som skaper problemer for vektvedlikehold, men at vi mister fokus og blir sløve med hverdagsmaten … ikke sant?