Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 07:42   #100
Sandy
Medlem

Sandy sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Hei hei. Som jeg sa for 1 uke siden - kroppen min har visst bestemt seg. Den ligger i samme leia hele tiden, og jeg er (ehhh - burde være) glad for det. Men må innrømme at jeg er redd for at det snart snur. Drømmer til og med at jeg legger på meg - og forbereder meg psykisk på at vekta kommer til å ha gått over den magiske grensa. Tenker på mat hele tiden. Klarer stort sett å holde meg unna, men dette likner sånn på gamledager og gamle vaner... Trener masse nå, og det er jo noe. Er stort sett stryketrening, så det kommer vel til å synes på vekta snart det også (Snakk om å finne det nagtive i alt!) Har lurt på å ta en sånn kroppsanalyse på Elixia. Det er en vekt som måler kroppssammensetning; vann, fett, muskler etc. Den viser fordelingen, måler forbrenningen og gir antydning til riktig vekt. Tenkte det kunne vært lurt for å se hvordan kroppen ligger an nå for så å sammenlikne til sommerferien. Kan tenke meg det er en motivasjonsfaktor, både til trening OG til å holde vekta! Noen som har erfaringer med denne? OG... dersom noen kjenner seg igjen med hensyn til "utfrodringene ved å holde vekten -tankene", og vil dele dem, eller har noen tips, slik at jeg kanskje ikke føler meg så alene - så hadde jeg blitt glad!

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat