Sv: Vil fortelle litt om ketolyse for meg, og håper noen kan gi meg litt tilbakemeldi
Jeg har heller ikke gått særlig mye ned,..Eller første uka gikk jeg ned 3 kg, og siden jeg samtidig økte vannforbruket mitt med 2 liter om dagen, regner jeg en del av det vekttapet som vann ut av kroppen, men siden har det bare gått på 100g...Har vært i ketose fra dag 5...Jeg trodde kanskje jeg spiste for mye karber, for jeg gidder ikke regne ut, men det hjalp ikke selv om jeg reduserte ytterligere. jeg fant ut at jeg måtte få i meg mere fett, så det har jeg gjort, men det er først de siste 4 dagene jeg har fått fart på vekttapet...det jeg gjorde var å ØKE karbodosen....bare litt, men fra å kun spise kjøtt, ost grønnsaker rømme, smør og fløte, har jeg begynt å spise en halv pose med frosne jordbær, bringebær eller skogsbærblanding om dagen. Spiser dem med fløte og splendastrø på. Og så drikker jeg en til to kopper te om dagen der jeg bruker en ts fruktose og to suketter som søtning... Så for meg var det tydelig at jeg trenger litt mer karber.

|