Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 14:20   #1
MaHa
Juniormedlem

MaHa sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
MaHa er på en erverdig vei

Ketolyse på egen hånd?

Hei

Lurer på om man må på denne Ketolyse-kuren (hva følger med i den, trenger man først og fremst boken?) eller om man rett og slett kan starte som jeg har gjort og få det til på den måten også. Dvs: spiser nesten bare fett og proteiner, ligger unna karber med unntak av litt grønnsaker til lunch og middag, gjerne noe grønt og et par skiver agurk, tomat og paprika. Ellers er det egg og bacon, cottage cheese, karbonader, kyllingvinger, hakkebøf, kjøttboller, koteletter osv. I tillegg til oster, fløte, seterrømm, creme fraiche osv. Dere skjønner tegninga. Har nok av oppskrifter ol.

Er dette tilstrekkelig for å få det til? Jeg trimmer i ulik intensitet minst tre ganger i uken i tillegg. Er inne i min andre uke nå, den første har jeg slurvet i, har ikke gått verken opp eller ned ett gram. Men, har først nå funnet en del skjulte karber, og er nok betraktlig mer disiplinert nå.
Føler meg mett lenge, er varm til stadighet, og tørster og drikker vann. Er mer opplagt, sover bedre, og har helt klart et jevnere blodsukker hele dagen. Noe er tydeligvis på gang?

Mange takk for evt. svar

MaHa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bli ferdig med slanking Svar med sitat