Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 15:23   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg skal i narkose i morgen

I morgen skal jeg operere. La ut en tråd for en tid tilbake ang dette med å få tilført sukkervann intravesnøst under operasjonen. Noen skrev at Torkil anbefaler å gå ut av ketose noen dager før narkosen. Jeg har da IKKE gjort dette, for huet mitt VIL IKKE. Nå er jeg på rett spor. Vekta går endelig nedover igjen, og jeg vil IKKE ut av ketose.

Så det jeg lurer på, HVA KAN skje om jeg er i ketose under narkosen? Er det bare LITT dumt, eller er det farlig?

Det er en kort operasjon, max 15-20 minutter (tror jeg) skal fjerne et ekstraledd i ett lett oppå foten og rense ut en infeksjon...

Kanskje jeg ikke får sukkervann en gang hvis det varer veldig kort? Og hvis jeg får det, er det noen som vet hvor mye sukker det er i det sukkervannet. Vil helst ikke ha i meg 500gr karbo, liiksom....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat