Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 18:03   #4
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Erfarirng med lavkarbobøker?

Jeg vet at mange lavkarbobøker er lavfett-kokekbøker hvor de bare har utelatt ris, poteter, pasta og mel. Magre retter uten karbo er ikke spesielt næringsrike bare fordi de ikke har karber. Jeg kjøpte "Velsmakende lavkarbo", men den har gått i søpla etter at jeg oppdaget "svindelen". he he....

De to andre bøkene fra bokklubben kjenner jeg ikke til. Går det an å skrive en mail til boklubben og spørre, kanskje? Noen ganger holder det bare å lese forordet, for der inneholder som regel de avslørende ordene "(...) mettet fett er farlig..." Det stod i "Velsmakende lavkarbo" jaffal.

LCHF kokeboken av Airam og Anniken Dahlqvist tror jeg er et veldig godt kjøp. Har bestilt den selv, og kan nesten ikke vente til den kommer.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat