Sv: Opp i vekt etter ketolyse
Jeg gikk på ketolyse i 5mndr juli-desember, og trappa ned nå i desember-januar (hmm...noe kjapp nedtrapping før jula kanskje).
Jeg har ikke bannlyst poteter/pasta/ris lenger, men jeg spiser *mye* mindre av det enn jeg gjorde ved måltider tidligere. Fokus er, som under ketolysekuren kjøtt/fisk/kylling og grønnsaker. Har spist frukt, men ikke hevet i meg to epler på en gang Har oxo spist godteri (sjokkis, potetgull) ved et par anledninger, men igjen i mindre mengder enn før - litt mer bevisst på at jeg ikke trenger å mumse i meg alt 
Har fortsatt med samme trening som før/under ketolysekuren. Har ikke mista muskler, har heller blitt sterkere.
OG: Jeg har fortsatt å gå ned! Mista 1kg før jul, og 1kg iløpet av jula(!). Samt at jeg har fortsatt å gå inn i cm; må stadig kjøpe nye bukser, eller i det minste innse at den buksa for 1mnd siden er blitt *litt* stor allerede...
Som sagt så har jeg ikke karbotelling, men jeg tenker kostholdet mitt nå er ala Lindberg, uten at jeg har satsa bevisst på det; tankegangen som ble innprenta i hodet mitt iløpet av ketolysen har vel gjort sitt 
Så det kommer an på hva du mener med "lavkarb mat" når du spør om du må leve på det resten av livet...

|