Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-09, 09:46   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: hihi.. man kan jo bli helt tullerusk....

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

f.eks; jeg elsker egentlig bacon og spekeskinke..altså skikkelig saltholdig kjøtt! men nei det kan jeg kun spise til frokost ellers binder det alt vannet i kroppen!! og jeg må virkelig planlegge å ikke spise skikkelig store måltider sent på kvelden...

Gjør det noe om det binder vannet da? Det er jo bare vann. Hvis du ikke veier deg hver dag så ser jeg ikke helt problemet med å spise saltmat også til andre måltider enn kun frokost? Det binder jo forresten vannet like mye om morgenen som om kvelden, gjør det ikke? :hmm:
Og det med å ikke spise store måltider på kvelden er det delte meninger om. Det er vel helst Grete Roede og co som fraråder det, er det ikke? Skaldeman og Kwasniewski har hvertfall gått ut og sagt at det ikke spiller noen rolle, du kan således spise middag midt på natten om du vil. Det er TOTALEN det kommer an på, og altså selvsagt at maten er så fattig på karbo som mulig.