Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-09, 20:14   #11
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse på egen hånd?

Eg personlig ville ikke valgt å la være å bruke tablettene som følger med kuren, for som Dr. Torkil sier er disse satt sammen slik at ingen skal konkurrere med hverandre men at alt blir tatt opp i kroppen din. Er selvsagt ikke sikkert alle trenger disse vitaminene, men samtidig så skal eg gå og har gått ei stund på kuren og har ikke lyst til å finne ut hvilke mangler jeg kan få ved å ta mine egne. Selvsagt ikke sikkert det oppstår noe i det hele tatt men liker å være på den sikre siden
Hadde dette vært noe jeg skulle følge hele livet ville eg nok ha benyttet meg av det som er å få kjøpe i butikker osv, men nå er nå dette engang en kur og den er utviklet for best mulig vektnedgang og opptak av vitaminer.

Mener også det er viktig å lese boka, man lærer selvsagt en hel masse her inne, men her er det stort sett egne erfaringer det blir bygget på og sånt varierer jo fra person til person. Boka derimot forklarer hva som skjer med kroppen din og er helt nøytral

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat