Tråd: Kaffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-05, 22:59   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Alfie

Høres oppløftende ut Som du skjønner, er jeg ute etter gode unnskyldninger for ikke å kvitte meg med min trofaste følgesvenn, så takk skal du ha.

Ja, bare fortsett med kaffien Alfie! Merker du ikke søtsuget eller føler deg oppblåst av det , så er der ingen grunn til å slutte. Vi er alle forskjellige og må føle oss litt frem underveis. Noen kan ikke drikke kaffi, mens det er helt OK for andre. Jeg gikk på Atkins for mange år siden og drakk veeeeeeldig mye kaffi, og kiloene forsvant utrolig fort. Nå drikker jeg lite kaffi og går ned saaaakte. Vel, jeg tror selvfølgelig ikke at kaffien er årsaken til det, det er mange andre forhold også som spiller inn for meg,- men i alle fall,- kos deg med kaffien!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat