Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-09, 13:24   #8
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt??

Opprinnelig lagt inn av Thalen, her.

Eneste jeg har skeiet ut med er at jeg laget ostekake fra ketolyse boken når vi hadde svigers på kaffe, da hadde jeg bringebær på toppen(spiste ikke bunnen), dagen etter hadde jeg utroolig lyst på noe godt så da laget jeg kakao av bake kakao og kokos melk, og nå på tirsdag hadde jeg et større kaffe besøk og laget da spesial vafler med lite karbo til meg selv..

Signerer Donjuan jeg

Denne "lysten på noe godt" som du har vil bare vedvare dess flere erstatningssøtsaker du spiser, det er insulinet ditt som kødder med deg. La alle slike ting være en ukes tid, så lover jeg deg at denne lysten forsvinner. Spis bare mest mulig rein mat en uke; fett kjøtt, fet fisk og grønnsaker.

Det er ikke alle som kan spise hverken bakemix eller soyaproteinpulver; det er store individuelle forskjeller her. Alle må påregne å eksperimentere litt på egen kropp for å finne ut hva de tåler. Men vi tar oss jo tid til det, når vi har valgt å sette igang et slikt stort prosjekt som det kan være å gå dramatisk ned i vekt. Selv har jeg brukt nesten to år på å gå ned 40 kilo.

Jeg tåler ekstremt lite karber hvis jeg skal gå ned i vekt. Dette har jeg måttet finne ut på egen hånd etterhvert. Jeg kan ikke spise hverken bakemix eller soyaproteinpulver for da går jeg ikke ned. Ikke kan jeg spise bringebær heller, selv om det står i ketolyseboka.

Jeg synes du skal prøve en stund med mest mulig rein mat jeg, så du slipper å slite med denne ubendige lysten på noe godt. Den lysten er så utrolig slitsom og demotiverende, og den gjør det hele unødvendig mye vanskeligere for deg.

Lykke til videre!

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat