Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-09, 13:57   #2
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Ditt beste "Få i seg nok fett" - tips!

Opprinnelig lagt inn av snowqueen, her.

Kan være vanskelig å få i seg nok fett om dagen. Når jeg har gått igjennom en dag med steking, og fløtesauser og fortsatt ikke tror jeg...

Nei det er ikke vanskelig. Og fløtesauser kan føre til at du går ned saktere i vekt.

Opprinnelig lagt inn av snowqueen, her.

1 kopp kokende vann + 1,5 små teskjer LAVKARBO kakaopulver + en stoor klatt meierismør. Rører det kraftig rundt, men fettet flyter ofte opp, så rører før jeg drikker, i tillegg til at jeg ofte tar en klatt meierismør til når jeg kommer halveis i drikken. Så tar jeg en stor dæsj pisket kremfløte, strør over litt kanel, og nyyyt Dette er så godt! Blir en skikkelig kraftig og mettende kakao, som jeg også lager meg om jeg skulle få lyst på noe godt. Sambo lager seg en vanlig kakao, også setter vi oss og ser en god film. Så kos med ketolyse

Dette har jo ingenting med ett sunt kosthold å gjøre da. Spiser du dette kun for å høyne fettinntaket? Eller er det bare en unnskyldning for å kose seg?
Jeg vil tro at dette fører til at du mister vekt i ett saktere tempe enn hvis du hadde latt være.

Det er egentlig tull å gruble over om du får i deg nok fett på lavkarbodietter. Maten du spiser inneholder nok fett fra naturen og andelen fett er naturlig så egentlig trenger du ikke tenke på dette. Bare spis naturlig fettrike kjøttprodukter som kyllinglår, vinger, kjøttdeig. Egg er meget bra. Og diverse kjøttpålegg er også meget bra å spise som fårepølse, morr, salami (spesielt den italienske) osv. Hvis du absolutt vil ha mer fett så ha litt grønt på siden og ta en dæsj xtra virgin olivenolje over så er dagen reddet.

Ikke gjør noe til ett problem som egentlig ikke er det.