Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-09, 15:28   #11
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan huske å ta kosttilskudd?

Når du har prøvd så mye forskjellig tror jeg det beste er å finne fram dosettene igjen, og sette på alarm på telefonen. Sett den til tider hvor du VET du får avbrutt det du holder på med for å ta tablettene, og når du hører alarmen, tar du de tablettene FØR du skrur av alarmen. Ikke vent. Ikke et minutt, og ihvertfall ikke fem minutter.
Jeg glemmer fortsatt den hersens lunsj-tabletten og husker den aldri før alarmen kommer på, og jeg begynte for et år siden

I butikken "et lettere liv" kjøpte jeg en fin dosettboks med magnet. Den henger fint på kjøleskapet eller kjøkkenvifta.

(nå har jeg også kjøpt meg en billig pilleboks til fra europris, til å ha på jobben. Så risikerer jeg ikke å glemme å få med den om morgenen)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat