Anne: jaaa-aa, hadde det nemlig 
Satt på verandaen nå, og fikk en tankerekke, også synes jeg at tankerekker er så spennende avogtil, og fysøren så mange ord vi klarer å tenke på innmari kort tid! Så her er tankerekken min:
Kongen må opereres.. hjerteklaff-greier.. så rart egentlig, at de sier at det at han røyker kanskje har bidratt til den feilen, jeg trodde ikke at røyking gjorde det egentlig.. Kongen røyker.. kanskje ikke så rart, de har jo sikkert mye å gjøre, og det er nok fint for de å få seg en liten pause avogtil. Jeg tror kanskje jeg så et bilde av han hvor han var i Holmenkollen og tok seg en røyk. Da var han sikkert kameratslig, og lo sånn hjertelig som han så ofte gjør. Jeg lurer på om de som er rundt han når han røyker, tenker at det er rart at en konge røyker? Mette-Marit røyker jo også. Hun er sikkert litt stressa avogtil hun også. Men hun er en fin jente, synes jeg. Husker da hun var med på den aksjonen i fjor, også møtte hun han gutten som har angst. Han var jo bartender og alt på programmet, det var sikkert kjempeutfordrende for han! Han gjorde sånt inntrykk.. kanskje han jobber i den brukt-kles-butikken enda. Lurer på om han og Mette-Marit har kontakt enda?