Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-09, 12:49   #3
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra barnemunn

Kvinner ble født uten humor - så de ikke skulle le av mennene

Hvis frøet fra faren ikke treffer morens egg, blir det bare en vanlig omelett av det.

Vi har hjerne for at håret skal ha noe å henge fast i

Når man giftet seg i gamle dager, var det fordi staten sa det og presten mente det var best. I dag kan man slenge seg sammen med den ene samboeren etter den andre uten at staten så mye som letter på lokket.

I en familie kan man si akkurat hva man mener uten å være redd for at noen andre skal mene det samme

De som tror på Allah er muslinger. I Kina tror jeg de tror på noe annet. Der tror de på drager.

Alle dyr kom på jorden før menneskene. Dyrene levde i ro og mak helt til menneskene kom og lagde veier, hus, hoteller og kondomer.

Blåbær er innmari godt, fordi det er syltetøy inni dem

Det går ikke an å gjemme brokkolien i melkeglasset

Folk som er forelsket holder hverandre i hendene så ikke ringene skal falle av, for de koster mange penger

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat