Tråd: Easylife
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-09, 18:52   #40
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av cathrine, her.

(...) for man gjør jo ikke det i starten ved feks Atkins heller....!!! Da er det faktisk ikke så mye å velge mellom når man skal ligge på så få karber som anbefales der.

... I beg to differ. Dersom man synes maten på induksjon er uvanlig eller at det er lite å velge mellom går bare på ens egen oppfinnsomhet. Jeg spiste langt mindre variert på høykarbo før jeg begynte på Atkins, og tjue gram kh om dagen gir en god del å velge på av de tillatte matvarene.

Uansett, jeg synes det er en viktig disksujon. Jeg skal ikke uttale meg for mye om denne easylife-dietten, da jeg prinsipielt er i mot alle pulverdietter som ikke foreskrives og følges opp av leger, og da er det bare ED igjen, men jeg er for at folk må finne sin egen vei og ta sine selvstendige valg, men ikke tro at det er en quick fix. Så vidt jeg vet fra folk jeg kjenner så er dietter med kosterstattere langt vanskeligere å følge enn dietter med mat, uten at resultatet nødvendigvis er bedre.
Det er sunt å diskutere

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat