Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-09, 08:51   #43
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Dæven så mange barer du spiser da.... håper det var en stund i mellom disse bestillingene da

Har liksom ikke turt å bestille fra utlandet jeg men kunne godt tenke meg å teste ut noen andre varianter enn de som finnes her. Noen forslag på hva jeg bør bestille?

Hehe Jeg og gubben deler da... Men de har en del mnd holdbarhet, så de blir ikke akkurat spist på ei uke Men jeg kan noen ganger spise 2 om dagen, også kan det går en uke uten at jeg spiser en eneste en.

Jeg bruker de både hvis jeg vil ha noe søtt, og hvis jeg ikke har mat tilgjengelig etter trening og sånn Bruker de ogå hakket i en kake noen ganger

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat