Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-09, 13:32   #22
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og økonomi?

Prisene på grønnsaker er veldig varierende ettersom hvor du bor. Husker da jeg bodde ordentlig langt ute på landet... På butikken var det dårlig utvalg, grønnsakene var ofte dårlige, og kostet skjorta (tomater til over 50 kr kiloen, paprika til over 20 kr stykket osv). Mens er du så heldig å bo i nærheten av en innvandrerbutikk er det ofte veldig bra kvalitet, og ikke minst veldig mye billigere enn hvilken som helst kjedebutikk. Jeg fylte to bæreposer i går for to hundrelapper.

Veggpryd: jeg ser du bor på Romerike. Har du prøvd Keiser i Lillestrøm? Det er jo en bra butikk. Ellers vet jeg det er 2 innvandrerbutikker (en thai og en tyrkisk) på Jessheim (har ikke sjekka prisene der selv... men det er jo verdt et forsøk)