Tråd: Easylife
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-09, 15:51   #45
nissemor
Medlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Hei
Pulver eller ikke spiller vel ingen rolle folkens? Ingen av slankeoppleggene her inne vil virke etter gjennomført kur om man ikke samtidig legger om kostholdet. Atkins og ketogen kost har vel heller ingen ting for seg, om man etter å ha gått ned de kg man ønsket fortsetter med samme mengde fett, og i tillegg kjører på med mengder karbohydrater?!?!? Jeg synes man skal ha litt respekt for at det tross alt er flere veier til Rom, og for endel som har slitt med overvekt lenge vil en kick start være den motivasjonen som skal til for både starte med trening, og få vilje og lyst til å endre kostholdet.
En annen ting er at ja, de fleste kurer her fører til vektnedgang, men det er vel lite forskning på om det vil vare, prinsippet med fett f.eks. er vel kanskje såpass nytt, at det vil ta tid før man ser om det er "sundt"på sikt?
Når det gjelder å "selge" en type slankeopplegg her, tør jeg mene at ganske mange av brukerne av dette nettstedet er flinke til å "selge" det opplegget de selv går på. Bøker, produkter, pulver, uansett noen som tjener penger på dette.