Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste
Helt enig med deg her nissemor!!
Men jeg må si at jeg faktisk blir en smule provosert av enkeltes snevre syn og besserwisser-holdning.... "det er bare det jeg gjør som er riktig"!!!
"Og nei, dere gjør ikke dette fordi dere ønsker en livsstilsendring, en støttegruppe rundt dere, noen å trene med. Hvertfall ikke de fleste av dere. Dere ønsker en quick fix." Åå...så her vet tydligvis vedkommende mer om oss enn vi selv vet!!!
Kom ikke å fortell meg at man har mindre sjangs til å lykkes ved easylife enn ved feks å følge Atkins på egenhånd!?
Jeg gikk ned mange kilo ved å spise lavkarbo. Jeg fulgte Atkins sine anbefalinger, men kiloene kom raskt tilbake den dagen jeg ikke fulgte det mer..At jeg ikke fulgte det mer var mitt eget valg, men det valget har man uansett hvilken metode man bruker på forhånd!
Uansett om man velger den ene eller den andre måten å gjøre det på er det like viktig å leve uten raske karber i etterkant.
Har man virkelig mindre sjangs til å lykkes når man bruker kosterstatter en periode? I såfall er jo også eurodietten ett sjangsespill...!? (Her spises det jo materstattere!!)
Og dette med å si at det er å melke folk for penger....kreeemtt...Kjøper dere ikke bøker av feks Lindberg? Lindberg-brød? Lindberg barer? Lindberg sjoklade? Atkins produkter fra USA? Ketose boka til Torkild? Tabletter, sticsk osv?
Finnes det en eneste lavkarbo-greie som folk ikke tjener penger på????
Jo, forresten så gjør det jo det! Dette forumet! Her kan man jo lese seg til utrolig mye da, og jeg syntes iallefall dette er en fantastisk side 
- MEN jeg har sett veldig,veldig mange blitt anbefalt å "kjøpe boka før du går igang"...Og hvor ender DE pengene da..???? Hos de to som skratter seg hele veien til banken, eller er det kanskje "annerledes"..???
Og til sist; Lykke til dere som går på easylife, vis hva dere kan få til !