Opprinnelig lagt inn av Odde, her. Stemmer nok det, men det står at du skal skille kjøttdeigen fra det ytre flettelaget og rulle den en runde først, så skal flettelaget rulles over. Odde Så vanvittig godt ut da, men ikke bruk bbq saus eller rub som er ferdigkjøpt da - de inneholder nok altfor mye karber.
Opprinnelig lagt inn av Odde, her.
Stemmer nok det, men det står at du skal skille kjøttdeigen fra det ytre flettelaget og rulle den en runde først, så skal flettelaget rulles over. Odde Så vanvittig godt ut da, men ikke bruk bbq saus eller rub som er ferdigkjøpt da - de inneholder nok altfor mye karber.
Ahh... Så det var meningen man skulle LESE det som stod ved bildene, altså?? Nå har jeg laget den nederste. Den med ost! M M M M M SUPERDIGG!!! Hvorfor har jeg ikke kommet på dette før??? Jeg la et lag bacon, strødde over grillkrydder, hvitløkspulver og oregano. Stekte denne i panna en stund, strødde over revet ost og rullet sammen. Lot den ligge til osten inni var smeltet. Jeg hadde mer ost enn bacon. NAM!! Spiste dette med stekt blomkål til