Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste
Jeg har også hatt svært gode erfaringer med Easy Life, og årsakene til at jeg har gått opp i vekt igjen er mange og kompliserte. Synes at dette var en fin måte å få en kick-start på hva gjelder vektnedgang, trening og læring om både kosthold og mental trening.
Ellers synes jeg Cathrine, og Tulla, har noen gode poeng her, det er enkelte som har veldig krasse innlegg og meninger samtidig som de gir lite rom for andres meninger.....
Forstår heller ikke hvorfor flere hele tiden henger seg opp i at det er under 500 kcal ? De fleste går derved i ketose og ja, dere kjenner vel selv til hva som skjer i løpet av denne prosessen - det er jo nettopp at man ikke tærer på muskelmassen.
De fleste av oss som er her inne har problemer med overvekt og/eller våre holdninger til mat og spising. Flere av dere har funnet sin optimale livsstil, men det er fremdeles andre som er på søken. Anbefal gjerne, men at man rakker ned på 'opplegg' man overhodet ikke kjenner til bare fordi det er pulver inkludert (i 3-5 uker av et ett års opplegg) synes jeg er for snevert.
Vi har vel når det kommer til stykket samme mål alle sammen ? En sunn sjel i et sunt legeme ? 
|