Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-05, 20:47   #136
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Mila

HEEY vert mye i Grimstad jeg som lita . Litt nå og da, men mer da jeg var lita, om sommeren.

Tjah... Hva mer skal jeg skrive daa? Må jo skrive noe for ikke å bli sletta

Liker Kristiansand godt jeg, hadde ikke gjort meg noe å komme inn på HiA nei, . men får se hvor jeg kommer inn, tiden vil vise... ellernoe sånnt.

*teller feblisk ordene, men skirver noen ekstra for å være sikker *

Må jeg skrive 50 ord for å svare også? Tror vel egentlig vi er litt på villspor nå,dette er jo 1000 tråden. Dattern gikk på HIA i Grimstad i 3 måneder før hun kutta og fant ut at hun ikke ville bli førskolelærer likevel. Nå jobber hun på REMA og søker seg inn på dyrepleier i Norge,'Sverige,Danmark. Det er nemlig bare 14 i hele norge som blir tatt opp,derfor er hun avhengig av å søke i andre land også Hun har bra karakterer men når det er 14 fra hele landet bare,kan det bli vanskelig.