Sv: Helt ny på Ketolyse. Oppstart 1.2.2009
Hei!
Jeg registrerte meg på denne siden for noen uker siden, og skal i gang med ketolysekuren fra i morgen av. Alt jeg trenger er innkjøpt, og jeg har lest boken, sett video og føler meg veldig motivert nå. Har mange mange kilo som skal av.... de rene fakta skal jeg ta i morgen. Jeg har alltid vært opptatt av å bruke lite og rikitg type fett i kosten, så det å dytte i seg meierismør, fløte og seterrømme tror jeg skal bli min største utfordring i starten. Men nå stoler jeg på Torkil og alle dere andre her inne som har hatt suksess med dette og lar det stå til! 
Jeg har tidligere prøvd det meste innen slankekurer, men for hver gang jeg går ned, så spretter vekten opp igjen. Man blir litt lei, spiser selvfølgelig mer enn man forbrenner (rene fakta når man går opp igjen), og man må ha et rimelig høyt aktivitetsnivå for å opprettholde en lavere vekt. Tror ikke dette heller er en mirakelkur, men ønsker å teste et karbofritt kosthold på kroppen. Jeg har mistanke til at denne kroppen tåler karbohydrater veldig dårlig!
Jeg er 45 år, bosatt i Akershus, 2 voksne barn, samboer, trener på Elixia noen ganger i uken, liker å sykle ute og føler meg som en aktiv person. Men hjelper det da ??? Grrrr kiloene legger seg på allikevel! 
Håper å bli "kjent" med flere her inne og hiver meg på denne tråden da det er flere som skal nå sine mål med samme oppstart.
|