Tråd: Fase 2
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-05, 09:26   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mabe

Hei

hvor lenge skal man gå på atkins fase 2 til man hopper over til fase 3...kan ikke si at jeg har lest noe om det..v
vet jo at fase 1 var i 14 dager, men hva med fase 2...??

Fase 1 - Induksjon kan du gå på i 14dager, - eller lengre, om du hr mye å ta av. Mange går så lenge som 6 mnd.

Fase 2 - Vedvarende, går du på til du har ca. 5 kilo igjen...... da går du over til

Fase 3 - Pre-vedlikehold, som du går på til du har nådd målet ditt. Når du er ved målet (eller litt til), - går du til

Fase 4 - Vedlikehold

Her finner du info. Linker er med uthevet skrift:

Fase 1: Induksjon

Fase 2: Vedvarende vekttap Fase 3: Pre-vedlikehold
Fase 4: Vedlikehold - Livsstidsdietten
Den norske oversettelsen er ikke så god. Den er basert på en eldre utgave at Atkins (1992). Om du leser engelsk vil jeg anbefale den engelske 2002 utgaven. Dr. Atkins New Diet Revolution. Den er aller best. (Orange bok med blå skrift)