Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 00:35   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor har du blitt ...rund?

Jeg begynte å legge på meg etter en lungebetennelse da jeg var rundt 9 år. Etter det gikk det stort sett bare en vei. I tillegg til å ha grov beinbygning fra før. Husker første bevisste tanke om slanking hadde jeg i barnehagen.
Som deg skautrollet er jeg oppvoskt med et norsk tradisjonskosthold, og siden jeg begynte å legge på meg så tidlig ble jeg fulgt opp masse av både lege og fysioterapeut og hadde kostplaner og div. Som ikke hjalp en dritt
Jeg har også alltid trent masse. Husker det var trening 3-4 dager i uka helt fra barneskolen (fotball, langrennstrening, svømming osv), i tillegg til at jeg er oppvolst på gård og derfor med på mer enn gjennomsnittlig mange aktiviteter hjemme og med ungene i nabolaget.
Broren min har alltid vært tynn som en strek, enda han ikke har trent en dag siden han kutta fotballen som 11 åring. Og spist mye mer enn meg nesten alltid.
På ungdomsskolen begynte jeg for alvor med slankinga, til det ekstreme. Levde på ett knekkebrød om dagen. Gikk riktignok ned endel, men ikke nok i mitt hode. På videregående møtte jeg på likesinnede og lærte trikset med å kaste opp maten. De gikk ned, jeg forble på det samme, eller gikk opp.
Nå ser jeg i ettertid at jeg var nok tjukkere i mitt eget hode enn det jeg var i virekligheten den perioden. Men jeg var ikke slank heller.
Etter det har det gått slag i slag med forskjellige ekstreme og mindre ekstreme kurer.
Så svaret på spm tror jeg rett og slett for meg er: Jeg har slanka meg tjukk!