Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 10:42   #12
Fishi2009
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Fishi2009 er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har du blitt ...rund?

Tja...

I min ungdom kunne jeg spise hva som helst, uten å måtte tenke på at jeg la på meg ett eneste gram. Og dumme meg tenkte at "slik kommer det alltid til å være". Men nei!

Jeg veide 70 kg da jeg for ca 10 år siden traff min nåværende mann. Etter to år sammen med han veide jeg nesten 100 Det er vondt å tenke på nå... I ettertid har jeg forstått at det var i denne tiden jeg fikk PCOS, som gjør det lettere å legge på seg... I tillegg kommer et ubrukelig kosthold og lite aktivitet, så da sier det seg selv at det "måtte" skje.

Kostholdet mitt har egentlig alltid vært "crappy", så da jeg begynte på ketolyse i høst åpnet det seg en ny verden for meg! Jeg har blitt så utrolig bevisst på hva jeg spiser(stort sett HELE tida), og ketolysen har gitt meg et nytt liv!

Jeg har tatt av 12 kg siden jeg begynte i september, og jeg har nå 11 kg igjen til mitt første mål, som er 70 kg. For meg gjør det ikke noe at vekttapet går langsomt. Jeg har tro på at det er det som er det riktige, og at de kiloene som går sent av, kommer sent på igjen

Jeg ønsker alle lykke til på vei mot et nytt og bedre liv!

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat