Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 12:49   #15
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor har du blitt ... rund?

Har alltid vært slank og høy,men det endret seg raskt etter første svangerskap. Jeg gled inni de gamle buksene mine på sykehuset allerede,hadde knapt noe gravidmage. Sambo syntes jeg så helt smashing ut til og nettopp ha fødet.
Men når vi kom hjem,da begynte trøstespisingen,mengder med sjokolade,stillesitting,rett og slett depresjon. Det var ikke slik livet mitt skulle bli,barnet var ikke planlagt,men og ta det bort var ikke ett alternativ,så jeg gikk på en smell kan man si. Nå er han 8 år,og har en gutt til på snart 3,som var planlagt. La ikke på meg så mye med siste heller,men sliter med 30kg overvekt fra første gang.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat