Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 17:25   #69
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Hei
Jeg har nevnt bukplastik for lege på et privat senter, han mener jeg får det dekket, samt at jeg ikke trengte å være"ferdig slanket". Veier pr i dag 92 kg, høyde 168.
Hvilken erfaring har andre`? Noen som har fått opr som har høyere BMI enn 28`? Denne legen tenkte å søke meg til det private.
Hvor lenge er det vanlig å vente i det private? Og er det noen tider av året det er lurt å holde seg unna? ( vinter-snømåking, sommer-body-varmt?)

Jeg gjorde det privat med BMI på 31. Men jeg måtte betale selv!!!
Dersom du skal få godkjent å få det dekket, kommer de offentlige kriteriene inn og da må BMI under 30, helst 28.
Ventetiden er neppe mer enn 3 måneder i det private, men skal du ha det dekket, er det ikke alle klinikker som har avtaler.

Jeg gjorde det i begynnelsen av september. Helt perfekt. Ikke så varmt, ikke glatt eller snø ute og jeg var helt bra til julemaset begynte!
I tillegg var arret nesten bort til sommeren!