Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 21:20   #1
yreyr
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nær Oslo
yreyr er på en erverdig vei

Hvem er aktive SB'ere pr 02.02.09

Hei
Jeg startet på SB fase 1 5.januar 2009 og gikk i den fasen i tre uker (var ikke helt fornøyd etter to uker så jeg tok en til) . Nå sist uke gikk jeg ikke etter noe spesielt opplegg, bare at jeg på en måte har fortsatt som i fase 1 (er livredd for å endre på "suksessen"). Gikk ned 8 kg de første tre ukene og gikk denne uken opp 1 kg . I all verden??

Men nå er jeg liksom redd for at jeg ikke skal fortsette å gå ned, samtidig som jeg er livredd for å bli lei omelett, ost, salater, kjøtt osv. (spiser pr nå ikke noe frukt eller annen meieri produkter enn ost).

Så jeg er litt på søken nå etter min greie, kanskje spise mer fett siden jeg trener endel??
men hvor mange aktive SB'ere er det her inne? Jeg er pr nå veldig usikker på hvor veien min videre nedover mot målet er... kan noen hjelpe en forvirret lavkarbo-søkende-sjel ? Ned vil jeg med lavkarbo, men jeg er usikker på hva jeg skal spise... eller om jeg kan vingle meg fremover på lavkarbo-veien selv....(litt skummet, for jeg er ikke helt inni sånn regne ut GI på alt mulig)

Jeg klarer ikke helt å se om jeg forblir en SB'er eller om jeg skal sli over i en annen kostholdretning. En ting er hvertfall sikkert : LAVKARBO er tingen for min kropp !! for da har den det TOPP

yreyr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere South Beach, nå søkende Svar med sitat