Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 08:53   #25
Pipp
Seniormedlem

Pipp sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor har du blitt ...rund?

Jeg sliter med vektnedgang. Var lubben i barndommen, men har alltid trenet og har vel aldri følt meg tjukk. Da jeg traff gubben jogget jeg hver dag en hel sommer og veide 50 kilo er 160 cm. Da var jeg fin synes jeg. Etter at vi flyttet sammen la jeg på meg og når jeg ble gravid med Andreas veide jeg 77 kilo. Dvs at jeg kalrte å legge på meg nesten 30 kilo på 9 år. og jeg sliter idag med å komme meg ned på 60 tallet.
Jeg har gått på p-sprøyte i 6 år og tror at kroppen min er helt ute av kontroll...uff.
Jeg har gått GR kurs og gått ned 3 kilo og på ketolyse gikk jeg ned 1 kilo på 8 uker.
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og jeg sliter kollosalt med selvbildet og føler meg aldri bra nok. Har sjekket stoffskiftet og det var ikke noe galt med det...
Ja dette var meg

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat