Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-05, 23:47   #7
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Hvis det er helt umulig å unngå sprekken, må det skadebegrensing til. Noen forslag fra mine egne strategier.

Bruk sjokolade som er så mørk at den er neste bitter. Det gir sjokoladekicket, men minimalt med karber. 85% for eksempel.
EN boks med macademianøtter, og ikke noe annet snop til deg. Macademianøtter er svært rike på fett, og bedre på induksjon enn de fleste andre.
Rødvin. Ett eller to glass tørr rødvin, ikke mer.
Men før alt dette: spis deg skikkelig mett på mat du vet du har lov til å spise. Hvis du blir så sugen fordi du sitter oppe senere enn ellers i lag med venner, spis senere på dagen enn ellers i uken.

Og pass på å unne deg noe veldig godt som du vet du kan spise. Noe luxuriøst og lekkert, gjerne uvanlig. Eller kanskje noe salt du kan sitte og plukke på? Reker er helt topp helgemat for meg - har noe mellom fingrene, bruker lang tid på å renske og spise dem, kan hive innpå så mye jeg bare vil uten at det gjør noe for dietten, og kan dele det med andre, slik at det er sosialt. Deilig!

Lykke til!

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat