Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-05, 23:48   #8
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

God påske

Jo takk, men jeg er ikke jente.

Tja... men er det noen fordel å få i seg masse fett og proteiner, hvis det i tillegg kommer sammen med sukker? Er det ikke bedre å spise bare en teskje sukker, enn å spise en teskje sukker blandet ut i smør? Jeg vet ikke helt hva jeg tror om det her.

Jeg er enig i at nøtter er sunnere enn appelsin. Appelsin er jo ikke sunt i det hele tatt. Pecannøtter er det jo også veldig lite sukker i... men jeg tror man skal være litt forsiktig med å regne nøtter som karbo-fattig mat i begynnelsen av dietten.