Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-09, 01:08   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Urinveisinfeksjon

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det stemmer vel ikke helt ... for å være kald gjør at man blir lettere syk - kroppens immunforsvar blir nedsatt, og man er lettere utsatt for bakterier og annet. Akupunktøren min snakket også om at jeg måtte holde meg varm - og jeg for min del blir veldig fort syk og får UVI om jeg blir kald

Det å holde seg varm generelt er viktig, ja. Det er jo klart Men at det å sitte på en kald benk f.eks øker faren for urinveisinfeksjon er ikke riktig.
En urinveisinfeksjon starter alltid med at det kommer bakterier inn i urinrøret.
Har hatt en million urinveisinfeksjoner, faktisk kronisk da jeg var liten, så jeg vet dessverre alt for mye om det. Men som sagt, det er viktig å kle seg godt på vinteren for å ikke utsette immunforsvaret dersom man har lett for å få det.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat