Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-09, 08:52   #11
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Urinveisinfeksjon

Til dere som er plaget med urinveisinfeksjon vil jeg anbefale å forsøke fotsoneterapi. Jeg hadde det også kronisk når jeg var mindre, alt fra i januar til midt i juli, helt uavnhengig av temeperatur o.l., og gjerne flere ganger i mnd. Så begynte forsøkte jeg det da jeg var 14, og etter det har jeg (bank i bordet!) ikke hatt snev av det engang! Som å skru av en bryter!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har hatt en million urinveisinfeksjoner, faktisk kronisk da jeg var liten, så jeg vet dessverre alt for mye om det.

Dette er veldig interessant, siden du også ble diagnostert med insulinresistens. Jeg fikk nemling høre for noen mnd siden at man fikk lettere blærekatarr om man hadde forhøyet blodsukker. Det fikk meg til å lure på hva som kom først av høna og egget... Kan hyppig blærekatarr som liten være et tegn på at noe er feil med reguleringa? Kunne ting vært oppdaget om noen visste den sammenhengen?