Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-09, 00:47   #19
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: I ketose uten å gå ned

Opprinnelig lagt inn av Mullis, her.

Jeg har gått på Ketolysekuren i 3 uker, har ikke gått ned i vekt. Spiser mer fett en proteiner. Sliter med lavtstoffskifte, kan det være skylden til uteblitt vekttap? Når man ikke går ned de første ukene, er det da håp om å gå ned senere? Håper noen kan svare meg , og som kanskje har vært borte i det samme.

Jeg har lavt stoffskifte, og brukte de første 9 mnd på å gå ned 5 kg...men de siste månedene har det løsnet...men jeg går sjeldent ned mer enn mellom 200-700g hver gang jeg går ned...jeg går ikke ned hver uke, men jeg gå nedover i det store og det hele...og helsen min blir bare bedre og bedre!

Vet du sikkert syns det er teit å høre...men vær tålmodig, ikke gi opp, og nyt den gode følelsen dette kostholdet gir deg...jeg elsker ketolysekost i allefall og trives.

Lykke til!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat