Sv: Hva slags vin skal jeg kjøpe?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg har lyst til å bli litt sånn rødvinskjenner, for jeg konsumerer min fair share, men jeg er redd jeg får smaken på dyrere dråper, sånn at jeg ikke lenger kan drikke halvbillig rødvin lenger 
Jeg har smakt dyrere dråper som jeg ikke har syns noe om, og billige som har vært som fløyel, så det tror jeg ikke du skal være redd for
Blandt annet har jeg smakt en vin helt uten tanniner, som må oppbevares kaldt. Den var visstnok så spesiell at sambo måtte argumentere for at han bare hadde 500m å gå fra polet og hjem, før han fikk kjøpe den siden det var over 15grader ute den dagen Den var veldig sær å se på for den endret farge fra rød til brun når den hadde vært en stund i glasset. Men for å være ærlig; jeg ble skuffa. Ikke min favoritt.
Forøvrig anbefaler jeg å kjøpe en bok som heter "den med bilde av hest og kjerre". Det er en notatbok med plass for vinmerke, årstall og annen info, samt notater for hvor og med hvem man drakk den og sånn. Skikkelig genial for hobby-vinkjennere in spe Den fås på Designtorget på House of Oslo i Vika.