Sv: Ketose etter tre dager..vanlig?
Opprinnelig lagt inn av NinaOp, her.
Jeg begynte på Ketolyse mandag og i går sjekket jeg med sticks første gang, de var ganske mørkelilla. Spiser etter boka, med egg og bacon, omeletter, kjøtt og grønne saker og ting
Bruker mye ost, steker kjøttet i Tine smør, har extra virgin oliven olje på salaten og bøtter innpå med vann.
Er det vanlig å komme i ketose såpass raskt? Altså, misforstå meg rett, er jo kjempefornøyd med det, men trodde det tok oppi mot en uke før man var i ketose, mulig jeg har misforstått noe..
En annen ting jeg lurer på er, er det greit å ikke veie seg? Ser mange som teller hundre-grammene, er det virkelig nødvendig? Tenkte meg å ta det mer på gefülen og stoppe når jeg passer inn i yndlingsjeansen min, som befinner seg en ca 15kg unna. 
Ser mange skriver at ketose kjenner man fordi man føler seg litt "høy", mens jeg ikke kjenner stort jeg, kanskje bare litt "tingly" i kroppen..Er det slik det skal være, eller vil jeg oppleve en "opptur" etter en periode?
Gleder meg til å bli bedre kjent her inne på forumet, og kunne dra nytte av alles kunnskaper og erfaringer.
Nina
Hei.
Du har fått svar her, men jeg må bare innom å si:
Åhhh for en flott tankegang du har 
|